Hieronder vind je de veel gestelde vragen over je account, abonnementen en opzeggen of verlengen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons klantenservice.
Account en inloggen
Via deze pagina: https://allesoverkrullen.nl/account/ kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Op deze pagina: https://allesoverkrullen.nl/account/ kun je kiezen voor wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een e-mail met meer informatie over het herstellen van je wachtwoord.
Bedrijfsprofiel aanmaken en wijzigen
Dat kan alleen met een abonnement. Bij alle abonnementen kun je tot maximaal 3 bedrijven per account toevoegen. Wil je meer bedrijven of salons toevoegen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, je kunt altijd op een later moment je gegevens aanpassen door in te loggen.
Abonnementen en betalen
We bieden een maand- en jaarabonnement. Een jaar abonnement is voordeliger. Bekijk hier alle abonnementen en mogelijkheden.
Ja, een gratis profiel bevat alleen een bedrijfsnaam en wordt meegenomen in de salonfinder. Een betaald profiel heeft alle opties en wordt bovenaan in de salonfinder getoond. Bekijk hier alle mogelijkheden voor een gratis en betaald profiel.
We bieden twee betaalmethodes aan; creditcard en automatische incasso.
Een factuur kun je opvragen via onze klantenservice.
Abonnement verlengen of opzeggen
Ja, een maandabonnement wordt automatisch iedere maand met 1 maand verlengt. Hiervan ontvang je maandelijks een aankondiging en bevestiging. Een jaarabonnement loopt na een jaar door als maandabonnement.
Nee. Een jaar abonnement is na een jaar maandelijks opzegbaar.
Hiervoor hoef je niks te doen. Alle abonnementen worden automatic met een maand verlengt.
In je account vind je de mogelijkheid om een abonnement te beëindigen. Je ontvangt hiervan per mail een bevestiging.
We werken met één maand opzegtermijn. Wanneer je een abonnement op 15 januari opzegt, betaal je nog voor de maanden januari en februari. Daarna wordt het abonnement beëindigd.